Bedrijfsfotografie

Bedrijfsfotografie is niet zelden het sluitstuk van het opzetten van een bedrijf, webshop of reclamecampagne. Dat is niet terecht. Nu dat gebleken is dat de meerderheid van klanten wordt bereikt via internet, is naast het geschreven woord, het beeld minstens net zo belangrijk in de wevende uitingen van een bedrijf. Bedrijfsfotografie, bedrijfsreportages maar ook productfotografie zijn hierbij onmisbaar.

Vooral in de dienstverlenende sector is men nog niet altijd doordrongen van het feit wat goede bedrijfsfotografie  kan opleveren. Websites zien er vaak wat saai en weinig onderscheidend uit. De uitdaging zit hem erin een onderneming dynamisch neer te zetten door samen na te gaan wat de core- business is en hoe die te verbeelden. Dat gaat verder dan een smoelenpagina en een foto van het pand. Het motto moet zijn: laat zien dat er wordt gewerkt, dat er sprake is van face-to-face en dat alles uit de kast wordt gehaald om de klant te bedienen.

 Voor bedrijven die primair producten aanbieden spreekt het voor zich dat zij kiezen voor gedegen productfotografie. Daarvoor verwijzen we naar “productfotografie” in de menubalk.